AJS Parts - części do samochodów osobowych i dostawczych
                W sprawach związanych z międzynarodową sprzedażą prosimy o kontakt mailowy:export@ajsparts.pl
Dział Handlowy: tel. (22) 292 12 30, mail: sklep@ajsparts.pl

Dostęp do oferty katalogu możliwy jest po zalogowaniu.

Konto mogą Państwo otrzymać zakładając je w serwisie
lub poprzez kontakt z Działem Handlowym:
tel. (22) 292 12 30, adres email: sklep@ajsparts.pl

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sp.k.
ul. Racławicka 154/19
02-117 Warszawa
NIP: 7010195428

(przesyłki)

Wszelkie przesyłki prosimy kierować na
adres magazynu
(All parcels and letters please send at):

AJS PARTS
ul. Radziwiłłów 5
05-850 Ożarów Mazowiecki






tel. (22)292 12 30
Fax: Nr. wewnętrzny: 305

sklep@ajsparts.pl


For matters connected with international sale please contact us via e-mail address: export@ajsparts.pl.


http://www.ajsparts.pl

 

Wiadomości

2017-07-18 16:45:10

Szanowni Państwo.

 

Celem usprawnienia procesu przyjmowania zwrotów towaru wprowadziliśmy rozwiązanie, które znacząco skróci czas oczekiwania klienta na realizację zwrotu. Już od teraz można korzystać z zakładki „Zwroty” znajdującej się w Menu klienta po lewej stronie. Należy wprowadzić poprzez stronę internetową wszystkie niezbędne parametry oraz wydrukować wygenerowany formularz zwrotu towaru wraz z kodem kreskowym zawierającym informację o zawartości przesyłki, który musi zostać umieszczony na przesyłce w widocznym miejscu. Do końca lipca br. Można będzie dokonać zwrotu jeszcze na starych zasadach. Od sierpnia br. przesyłka zawierająca zwrot będzie przyjmowana wyłącznie z wydrukowanym kodem kreskowym. Inne nie będą przyjmowane.

 

Wkrótce zostaną wprowadzone podobne usprawnienia dot. Reklamacji.

Szanowni Państwo.

 

Celem usprawnienia procesu przyjmowania zwrotów towaru wprowadziliśmy rozwiązanie, które znacząco skróci czas oczekiwania klienta na realizację zwrotu. Już od teraz można korzystać z zakładki „Zwroty” znajdującej się w Menu klienta po lewej stronie. Należy wprowadzić poprzez stronę internetową wszystkie niezbędne parametry oraz wydrukować wygenerowany formularz zwrotu towaru wraz z kodem kreskowym zawierającym informację o zawartości przesyłki, który musi zostać umieszczony na przesyłce w widocznym miejscu. Do końca lipca br. Można będzie dokonać zwrotu jeszcze na starych zasadach. Od sierpnia br. przesyłka zawierająca zwrot będzie przyjmowana wyłącznie z wydrukowanym kodem kreskowym. Inne nie będą przyjmowane.

 

Wkrótce zostaną wprowadzone podobne usprawnienia dot. Reklamacji.

Czytaj więcej
Zwiń treść